شرکت پالایش کود

شرکت پالایش کود ارائه دهنده با کیفیت ترین کود های ارگانیک و گیاهی برای انواع گیاهان خانگی و گلخانه ای با ارسال سریع به تمام کشور

شرکت پالایش کود

شرکت پالایش کود ارائه دهنده با کیفیت ترین کود های ارگانیک و گیاهی برای انواع گیاهان خانگی و گلخانه ای با ارسال سریع به تمام کشور

شرکت پالایش کود ارائه دهنده با کیفیت ترین کود های ارگانیک و گیاهی برای انواع گیاهان خانگی و گلخانه ای با ارسال سریع به تمام کشور

  • ۰
  • ۰

گسترش بخش کشاورزی

داوود محمدی : ما باید توجه ویژه ای به صنعت کشاورزی داشته باشیم

بنا به گفته نماینده شهرهای قزوین البرز و آبیک در مجلس ؛صنعت کشاورزی یکی از تکیه گاه های مشکلات کشوری محسوب میشوب میشود که باید به آن توجه بیشتری گردد.

طبق خبرگذاری ایانا با داوود محمدی در آیین بزرگداشت از تولید کنندگان ملی اعلام شد صنعت کشاورزی در شرایط سخت تحریمات توانسته باعث تسهیل وتسریح در روند کشور باشد .

محمدی افزود :در صنعت کشاورزی آسیب پذیری کمتری سایر بخشهای دیگر دارد و به همین علت مورد توجه سایرین قرار میگیرد.

نماینده مردم قزوین در مجلس با بیان اینکه تامین مواد غذایی مورد نیاز مردم قابل قیاس با هیچ فاکتور دیگرینیست گفت؛ استان قزوین میتواند اکثر محصولات کشاورزی و دامی را تولید کند که این خود نیاز به توجه و حمایت دارد.

محمدی گفت : در حوزه کشاورزی باید هر بخش دیگری مانند ماشین آلات کشاورزی، کود مانند کود اوره ، سولفات آهن ،  بذر.سم .باید به خودکفایی برسند تا کشور بتواند روی پای خودش وایستد و وابسته به جایی نباشد.

وی ادامه داد:با استفاده از شکرت های دانش بنیان میتوان در جهت افزایش کمیت و کیفیت تولیدی محصولات کشاورزی بهره های فراوانی برد .

محمدی برای رشد کشاورزی نیز به بهره مندی و اهمیت علوم و فنون و تکنولوژی جدید نیز اشاره کرد.

وی خاطر نشان کرد : به روز بودن در صنعت کشاورزی بسیار مهم است زیرا باعث میشود علم و تجربه باهم تطابق یابند و همجنین به رشد کشاورزی کمک بسزایی شود.

گسترش بخش کشاورزی و نهاده های کشاورزی

ده میلیون و پانصد تن نهاده های کشاورزی تامین شد

خبرگذاری بخش کشاورزی - ایانا اعلام کرد: تااکنون ما توانسته ایم قیمت نهاده هارا ثابت نگه داریم که آسیبی به تولید وارد نگردد.

وی با اظهار به اینکه جاهد کشاورزی تمام تلاش خود را میکند تااین نهاده ها به درستی در اختیار تولید کنندگان پروتئین قرار بگیرند و گفت : حدود 800نفر از کارکنان ما براین کار نظارت دارند و در این رابطه تا به الان هفتادو شش هزار پایش میدانی اجام گرفته است .

قدیری افزود :در ابتدا؛ کار به دشواری انجام میشد اما بعدا بابه کار گیری از سامانه وارد و پایش انجام شد.

مدیر نظات بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی از تشکیل دوهزار و سیصد پرونده که در این دوره دچار تخلف در حوزه گران فروشی و کم فروشی و توزیع خارج از شبکه شده بودند خبر داد و گفت : مادر بخش ارزی نیز وارد شدیم و چندین پرونده در این باره تشکیل داده ایم.

محمد قدیری با نظر به اینکه امروزه در جنگ اقتصادی هستیم باید از امنیت موادغذایی کشور دفاع کنیم . ادامه داد:10میلیون و500تن نهاده وارد کرده ایم که با چهارهزار و پانصد کامیون به صورت روزانه و تحت نظارت ما بوده است.

قدیری نهاد های وارد شده ر کشور را محصولاتی مانند :بذر .واکسن. کنجاله سویا.جو ، کود هیومیک اسید ذرت عنوان کرد.


منبع:

https://palayeshcood.com/%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1/%DA%AF%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%B4-%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%DA%A9%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D8%B2%DB%8C.html

  • ۹۷/۱۰/۱۷
  • palayeshcood palayeshcood

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی