شرکت پالایش کود

شرکت پالایش کود ارائه دهنده با کیفیت ترین کود های ارگانیک و گیاهی برای انواع گیاهان خانگی و گلخانه ای با ارسال سریع به تمام کشور

شرکت پالایش کود

شرکت پالایش کود ارائه دهنده با کیفیت ترین کود های ارگانیک و گیاهی برای انواع گیاهان خانگی و گلخانه ای با ارسال سریع به تمام کشور

شرکت پالایش کود ارائه دهنده با کیفیت ترین کود های ارگانیک و گیاهی برای انواع گیاهان خانگی و گلخانه ای با ارسال سریع به تمام کشور

  • ۰
  • ۰

چرا باید از پاکستان انبه وارد شود؟

کشور پاکستان از شهریور سال گذشته تا شهریور امسال صدوهجده هزار تن انبه را به ایران صادر کرد ، در صورتی که در سال ۹۷ هشتاد هزار تن صادر کرده بود.این اندازه از صادرات، انبه صادر شده غیررسمی از افغانستان به ایران را شامل نمی شود.

طبق این خبر هیئتی از متخصصان ایرانی از مجموع نوزده مجتمع ضد عفونی میوه بازدید کردند و در نامه گزارشات خود به دولت پاکستان فقط چهار تا پنج مجتمع را استاندارد تشخیص دادند.
رئیس آژانس حفاظت از گیاهان پاکستان اعلام کرد: استانداردهای ایران و پاکستان از این نظر یکسان نیست. "هر کشوری مقررات و استاندارد های خاص خود را دارا میباشد ... ما همه کشورها دعوت می کنیم تا از کارخانه های ما بازدید داشته باشند."

طبق گفته خبرگزاری های پاکستانی ، ایران چندین مجتمع ضد عفونی کننده میوه غیر استاندارد در پاکستان را شناسایی کرده است. چندی پیش ، هیأتی از کارشناسان سازمان قرنطینه ایران از مجتمع هایی که در شهرهای مختلف پاکستان قرارداشتند ، بازدید کردند.فلک ناز گفت: کشور استرالیا سه مجتمع ضد عفونی میوه در پاکستان را مورد تأیید قرار داده و ایالات متحده ۱ یا ۲ مجتمع را تایید کرده است. برای پرورش انبه به کود های مثل کلات آهن نیاز است.

رئیس سازمان حفاظت از نباتات پاکستان گفت: "محل های ضدعفونی میوه ها با سرمایه گذاری بخش خصوصی ساخته شده اند." "ما انتظار داشتیم ایران نوزده مجتمع را تایید استاندارد کند، اما نمی توانیم آنها را مجبور به انجام چنین کاری کنیم." فلک ناز ادامه داد: میزان صادرات به تقاضای کشور درخواست کننده بستگی دارد. فصل برداشت در این زمان به پایان رسیده است. ما انتظار داریم در سال ۲۰۲۰ صادرات بیشتری انجام دهیم.

وزیر جهاد کشاورزی رشد تولید پنبه خوب توصیف کرد

محمود حجتی با اشاره به افزایش چهل درصدی تولید پنبه تصریح کرد: ده الی پانزده درصد افزایش بهره وری و بیست و هفت الی بیست و هشت درصد افزایش در سطح زیر کشت است و تولید این محصول برای کشاورزان مقرون به صرفه است.

حجتی با مورد توجه قرار دادن افزایش نرخ پنبه ، از بالارفتن میزان تولید در کشور خبر داد و گفت: بالا رفتن قیمت ارز پوئن های مثبت و منفی زیادی برای تولید محصولات زراعی داشته و افزایش هزینه های تولید وباعث گردیده بازار خوبی برای برخی از این محصولات ایجاد شود و آنها را از سرکوب قیمت ها جدا می کند.

وزیر جهاد کشاورزی در پایان گفت: نرخ ارز سیستم زراعت کشور را مختل کرده است ، به طوری که محصولات زراعی مانند چغندرقند ،گوجه فرنگی و هندوانه دیروز یک سیگنال ارز آزاد دریافت کرده و امروز نیز رو به افزایش بوده و قیمت ها و سطح تولید کاهش و افزایش یافته است.

 

منبع:

چرا باید از پاکستان انبه وارد شود؟

  • ۹۸/۰۸/۰۴
  • palayeshcood palayeshcood

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی