شرکت پالایش کود

شرکت پالایش کود ارائه دهنده با کیفیت ترین کود های ارگانیک و گیاهی برای انواع گیاهان خانگی و گلخانه ای با ارسال سریع به تمام کشور

شرکت پالایش کود

شرکت پالایش کود ارائه دهنده با کیفیت ترین کود های ارگانیک و گیاهی برای انواع گیاهان خانگی و گلخانه ای با ارسال سریع به تمام کشور

شرکت پالایش کود ارائه دهنده با کیفیت ترین کود های ارگانیک و گیاهی برای انواع گیاهان خانگی و گلخانه ای با ارسال سریع به تمام کشور

۷ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چرا کود گلهای آپارتمانی

ما در زمانی به سر می بریم که انسان ها درگیر زندگی شهری و آپارتمان نشینی هستند و به ناچار، از طبیعت فاصله زیادی گرفته اند. در این شرایط، گلهای آپارتمانی می توانند زیبایی و طراوت را به خانه ها بیاورند و محیط درونی و بیرونی آپارتمان ها را زیباتر و دلچسب تر جلوه دهند. از این رو داشتن گل هایی شاداب و بانشاط، به این زیبایی فزونی می بخشند. داشتن گل هایی بانشاط و زیبا مستلزم محیطی مناسب برای رشد و پرورش گل و همچنین رعایت نکات مربوط به نگه داری گل می باشد.
کود گلهای آپارتمانی
  • palayeshcood palayeshcood
  • ۰
  • ۰

چرا کود گیاهان آپارتمانی

گیاهان آپارتمانی به عنوان بخشی از دکور خانه های آپارتمانی، می توانند الهام بخش زیبایی و آرامش در محیط زندگی شما باشند. با وجود تنوع بالایی که این گیاهان دارند، نحوه پرورش و نگهداری ( اندازه و شکل گلدان، میزان آبیاری، شرایط نوری، شرایط دمایی، هوا، خاک، کود و ...) در اکثر گیاهان آپارتمانی مشابه می باشد و برای کسانی که قصد نگه داری گیاهان آپارتمانی را دارند، داشتن اطلاعات در زمینه پرورش این نوع از گیاهان خانگی اهمیت بالایی دارد. قبل از صحبت در مورد کود گیاهان آپارتمانی (که خود به دو دسته کود گلهای آپارتمانی و کود گیاهان آپارتمانی بدون گل تقسیم می شوند) بهتر است مطالب دیگر را مطالعه کنید.
  • palayeshcood palayeshcood
  • ۰
  • ۰

کد محصول : 101

مقاومت  طبیعی  گیاه  را  در  برابر  عوامل  مخرب  افزابش  می دهد  کود آهن بیولوژیک RNA  هیچ گونه  اثر  سوء  بر  انسان  ،  حیوانات  خونگرم  ،  حشرات  مفید  و  میکروارگانیسم های  مفید  در  خاک  و  آب  ندارد .  این  کود  به  لحاظ  کیفت  مزیت های  بسیار  بیشتری  نسبت  به  کودهای  آهن  موجود  ( کلات ،  سکوسترین )  دارد  که  مستندات  آن  قابل  ارائه  است .  حال  با  توجه  به  اصل  مهم  مدیریت  تغذیه  در  باغها و  اراضی  کشاورزی  کشور  در  راستای  هدف کشاورزی  پایدار  و  همچنین  بهبود  کیفت  محصولات  کشاورزی  داشته  باشد .راهنمای استفاده از کود آهن بیولوژیک RNA

  • palayeshcood palayeshcood
  • ۰
  • ۰

این کود توسط گیاه جذب شده و با جذب مواد معدنی و بهبود ساختمان خاک موجب رشد گیاه می گردد. همچنین با خاصیت نگه داشتن یون های معدنی خاک که باعث فعالیت های میکرو اوگانیسم گیاه میشود به گیاه کمک میکند.

خواص بیولوژی کود هیومیک اسید

کارخانه زیستی گیاه ریشه است که برای حفظ بقا گیاه نیازمند دریافت مواد از یک منبع مناسب می باشد. این منبع همان خاک اطراف گیاه است که با انواع مختلف کودها نظیر کود هیومیک اسید ترکیب شده است. گیاهان تحت تنش های مختلفی قرار میگیرند و گاهی این تنش ها بر حیات نرمال گیاه غالب میشود. به عنوان مثال بر اثر فعالیت تنظیم کننده های رشد در گیاه رادیکال های آزادی منتشر میشود که اکسیداسیون DND و پروتئین ها را در گیاه افزایش می دهد. بنابراین گیاه نیازمند مصرف موادی ارگانیک نظیر کود هیومیک اسید می باشد تا به این شرایط غلبه کند.

  • palayeshcood palayeshcood
  • ۰
  • ۰

کود مخصوص پسته , کود پسته , کود برای پسته , کود برای درخت پسته

همیشه درختان پسته در ایران از کمبود آهن و پتاس رنج میبرند که  این کود با دارا بودن عناصری نظیر پتاس و آهن ، این خلع را در این درختان جبران کند.

انواع کود های پسته
کاشت پرورش درختان پسته نسبت به گذشته افزایش زیادی داشته است و با توجه به سودآوری زیاد این گیاه در حال حاضر آنتالیا در ترکیه به یکی از قطب های تولید پسته تبدیل شده است و سهم زیادی در تولید پسته های منطقه را دارست. آمریکا نیز از سال ۲۰۰۷ با استفاده از طیف وسیعی از کود برای پسته شرایط و اقلیم خود را برای تولید پسته در کنار کشت وسیع بادام هماهمگ کرد . در کاشت درختان پسته و پرورش آن ها عوامل مختلفی تاثیر گذار هستند و استفاده از انواع کود برای درخت پسته و برقراری تعادل و هماهنگی در آن ها ازمهم ترین موارد برای کشت درختان پسته می باشد. در ادامه با انواع کود مخصوص پسته آشنا خواهید شد.

  • palayeshcood palayeshcood
  • ۰
  • ۰

آهن به عنوان عنصری است که مصرف کمی در گیاه دارد ولی نقش آن بسیار مهم است و جهت رشد و نمو گیاهان نقش اصلی و مهم در اختیار این عنصر کم مصرف گیاهان می باشد. آهن نقش اصلی در فعالیت بخش آنزیمی گیاه را بر عهده دارد. رشد و تشکیل برگ، گل و میوه و عملکرد کیفی ریشه جهت آب رسانی همه و همه با عنصر آهن تنظیم می گردد بنابراین برای رفع نیاز گیاهان در کشاورزی مخصوصا در خاک هایی که از این عنصر تهی هستند باید از کود آهناستفاده کنند. یک خاک کشاورزی طی مدت زیادی که از کاشت و برداشت محصول می گذرد توان زیادی را در عناصر خود از دست می دهد و برای جبران آن نیازمند کود می باشد کود آهن یکی از کود های مناسب جهت بازآوری آهن در خاک می باشد.

کود آهن در کشاورزی

کود آهن در کشاورزی

  • palayeshcood palayeshcood
  • ۰
  • ۰

کود

کود آهن بیولوژیک

چرا باید از کود آهن بیولوژیک استفاده کرد؟

زمین کشاوزی برای رشد و باروری گیاهان نیاز به عناصر معدنی نظیر آهن، پتاس ، هیومیک اسید و… که کود آهن بیولوژیک تمام مواد معدنی مورد نیاز برای رشد و باروری گیاهان را تامین میکند.

kood

تاثیر کود آهن بیولوژیک روی خاک چیست؟

این کود حاوی مجموعه ای از موثرترین سوشن های باکتریهای تثبیت کننده آهن و حل کننده فسفات می باشد که از نظر کیفت و شرایط تولید با آزمایش های فراوان روی گیاهان به اثبات رسیده است.این کود می تواند بخش عمده ای از نیازهای آهن گیاهان را تامین نموده همچنین باکتری های موجود در آن سبب انحلال فسفات های نامحلول از خاک شده و از طریق تولید هورمون های طبیعی محرک رشد گیاهان شده و سبب گسترش ریشه و باعث جذب بیشتر و بهتر آب و مواد غذائی توسط گیاه می شود . باکتریهای موجود در این کود بیولوژیک ،مقاومت طبیعی گیاه را در برابر عوامل مخرب افزایش می دهد کود آهن بیولوژیک RNA هیچ گونه اثر سوء بر انسان ، حیوانات خونگرم ،حشرات مفید و میکروارگانیسم های مفید در خاک و آب ندارد.

تفاوت کودآهن (کلات,سکوسترین)باکودآهن بیولوژیکRNA چیست؟

کود آهن بیولوژیک دارای عناصر دیگری مثل پتاس و هیومیک اسید و مقداری ماده تلقیح کننده تثبیت بیولوژیک ازت به منظور جایگزینی با بخشی از کودهای شیمیایی در خاکهای ازتی ۲- Biological Nitrogen fixation طبیعی بودن محصول ۳- راندمان گیاهان و ضرورت الزامی جایگزینی کودهای شیمیایی در نتیجه برای افزایش کمی و کیفی و غنی سازی محصولات کشاورزی ۴- فراهم نمودن بخشی از نیاز گیاهان و موجودات زنده مفید خاک و عناصر غذایی ۵- اصلاح خواص فیزیکی و شیمیایی خاک زراعی و باغی نکته مهم و کلیدی برای تولید کننده های کود های ورمی کمپوست : مهم استفاده از این کود آهن بیولوژیک برای غنی سازی کودهای ارگانیک و ورمی کمپوست (تبدیل شدن به کودهای ماکرو و میکرو)

:.. شرکت پالایش کود اولین و تنها تولید کننده کودهای آهن بیولوژیک در ایران ..:

 دلیل استفاده از کود آهن 

آهن از مواد مورد نیاز گیاهان و درختان می باشد که با استفاده از کود آهن می توان آن را تامین نمود. کود آهن برای رشد پوشش های گیاهی ارزش فراوانی دارد. در واقع کود آهن در کنار مواد آلی، کود های شیمیایی و گوگرد از موارد مورد نیاز گیاهان در رفع کمبود و فقط آهن می باشد.

منبع: کود


کود  کود گیاهان  کود گیاهان آپارتمانی  کود گلهای آپارتمانی کود گیاهان خانگی

کود گیاهان زینتی  کود کاکتوس  انواع کود  کود گلدان  کود باغچه

کود کمپوست  کود زیستی  کود ارگانیک  کود آهن  کود آهن برای گیاهان

کود بیولوژیک  کود آهن بیولوژیک کود اورگانیک  کود هیومیک اسید

کود پسته  کود برای پسته  کود برای درخت پسته  

کود مخصوص پسته

  • palayeshcood palayeshcood